Vintage envelop

Ik had mijn moeder voor kerst een envelop met inhoud gegeven en die vond zij zo mooi, dat ze me vroeg er eentje te maken voor een vriendin van haar, Roos, die 80 jaar wordt. 
Ik kreeg de foto die op de uitnodiging stond met het verzoek of het iets vintages kon worden en om geld in te kunnen doen. 
Ik heb dus maar weer de Dutch Doobadoo envelop mal gebruikt. Rondom het mooie Graphic 45 papier kant geplakt. De 'R' kwam goed van pas en de foto heb ik op een doily geplakt, die ik met vintage photo gedistressed heb (net als de papierrandjes en het kant). De cijfers heb ik met de typewriter keys gemaakt. Roosjes, parels en een metalen hoek maken het geheel af.
Dit is de tag, die in de envelop zit. Op de perkament rol kan mijn moeder iets schrijven en er achter zit geld.
Dit is de voorkant van de tag. De stempel 'hartelijk gefeliciteerd' is van Vilda Stamps. Ook hier nog parels opgeplakt. Wat raffia in het gat om de tag eruit te kunnen trekken.

Bedankt voor je bezoekjes dit jaar!
Fijne jaarwisseling!
♥♥♥ Margreet

Ik wil met de volgende challenges meedoen:
I want to enter the following challenges:
We Love Vintage Challenge: Bingo (kant-doilie-bling)
Paperminutes: Photomemories
PDE Linky Party: Any Celebration Project
Craft My Life: Anything goes but no cards
Dragonfly Dreams: Vintage

Reacties

Chana Malkah zei…
Beautifully done, Margreet!
Hugz,
Chana
Anoniem zei…
Mooi mooi mooi!!!
Fijne jaarwisseling, Gaby
Laurian zei…
A beautiful vintage project!
Thanks for joining us at Dragonfly Dreams and I hope you will continue to play with us next year!
I would like to take this opportunity to wish you a Very Happy New Year!

Hugz

Laurian
Dragonfly Dreams Owner
*Vicki* zei…
What a really beautiful gorgeous Vintage design Margreet!! The image and colors look fabulous! ;) Wishing you a Happy & Healthy New Year in 2015! Hugs & Smiles - *Vicki*
My Blog: Stamp Smiles
Misseke zei…
Schitterend Margreet, wat supermooi gedaan!
Groetjes,
Misseke
coldwaters2 zei…
Oh my word Margreet this is gorgeous and vintage I love it so much a superb creation.
hugs
lorraine x
Plony zei…
Wat is dit lief gedaan....dit zijn altijd zulke dankbare projectjes om te maken ....en om te geven...Prachtig Fijn dat je meedoet bij WLVC en nog de allerbeste wensen voor 2015.....
Liefs van Plony
Deze kado-envelop zal de jarige vast heel erg mooi vinden! Heerlijk vintage en je hebt het rijtje van de bingokaart mooi verwerkt.
Gezellig dat je meedoet bij WLVC!

Groetjes Janneke DT
José zei…
Prachtige tag Margreet, kan me wel voorstellen dat je moeder er weg van was.
Kati zei…
Thanks for showing your beautiful Artwork for paperminutes this week.
hugs
mamapia

Populaire posts van deze blog

Fractured card