2 labels voor Kreatrends


Ik zat te verzinnen wat ik voor Kreatrends zou gaan maken en toen kwam ik een zakje met Craft tags en een setje van 6 clear stamps van Noor! tegen.
Ik heb hiermee 6 verschillende labels gemaakt. De eerste twee laat ik vandaag zien, de volgende 2 op 13-9 en de laatste 2 op 27-9 (mits Mr. Blogger meewerkt, want ik ben er even niet).
Het zijn allemaal labels van 12 cm hoog, dus heel geschikt om aan een cadeautje of bosje bloemen te hangen. En je kunt ze natuurlijk ook als mini kaartje opsturen!
Om de bovenste tag heb ik een taartkleedje gevouwen en daarop de tekst: "Achter de wolken schijnt altijd de zon" gestempeld. De wolkjes heb ik met de Clouds stans van Noor! van designpapier uitgestanst. Eerst de middelste opgeplakt, daarna de grootste met foamtape en de kleinste met foamblokjes (die zijn wat hoger dan de tape). Aan de bovenkant een pluizig soort lint geknoopt en onderaan een lintje uit de voorraaddoos geplakt (ooit tijdens een vakantie in Frankrijk gekocht).


Voor tag nummer 2 heb ik een zigzag- en een veertjesstans (van Die-namics) gebruikt. De ster is gemaakt met een Craftable van Marianne Design en hierop heb ik de stempel "Je bent me er eentje" gestempeld. Bovenaan heb ik twine in de kleuren van het papier bevestigd (sorry dat het niet goed op de foto te zien is) en daaraan de ster met blauw scrapper's floss vastgestrikt.

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend. I

Bedankt voor alle reacties op mijn vorige creatie!
Thanks for all the lovely comments on my last creation!

xxx Margreet

Reacties

Erica ♥ zei…
Labels zijn altijd leuk om te maken
en jij hebt er weer mooitjes van
gemaakt ☺

Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl
nans'creablog zei…
Prachtige tags Margreet. Altijd handig om er zo enkele in voorraad te hebben. Ik vind ze super.

Groetjes,
Nans
José zei…
Leuk deze tags Margreet, altijd handig om in voorraad te hebben.
*Vicki* zei…
Love these tags Margreet!! The fibers on the top card add such a soft touch and the chevron pattern looks fantastic on your second tag! Have a great weekend! HUGS
Dorte zei…
Beautiful with the blue and kraft, Margreet,
hugs Dorte
Amanda zei…
wat zijn ze leuk en mooi margreet!

liefs Amanda
Anita Meijer zei…
Wat een schitterende labels heb je gemaakt Margreet, ik vind ze prachtig.
Liefs van Anita
Brenda Brown zei…
So pretty. Love the doiley.
hugs {brenda} x0x
Misseke zei…
Supermooie labels Margreet - mooi opgebouwd en een heel leuk idee.

Groetjes,
Misseke
Margo zei…
Superleuke tags Margreet !
Liefs
Margo
Mrs A. zei…
Fantatic feathers on the second tag. Are they a die cut? Hugs Mrs A.
Anke zei…
Leuk idee! goed gelukt hoor ze zijn prachtig
liefs Anke

Populaire posts van deze blog

Fractured card