award gekregen van Sylvia

Sylvia, dank je wel hiervoor (zo, aan de 1e regel voldaan).
2e regel is: vertel 10 eerlijke dingen over jezelf....nou daar gaan we dan:
1. ik ben eerlijk
2. ik ben verslaafd aan de pc
3. ik ben verslaafd aan kaarten maken
4. ik ben verslaafd aan het kopen van scrapspullen
5. ik ben verslaafd aan bloggen
6. ik hou van tennissen
7. ik hou van lezen
8. ik hou van langs het strand wandelen (het liefst met blote voeten door de zee)
9. ik hou al heel lang van Joop
10. ik word zo vertroeteld door Joop, dat ik meer tijd overhoud om te freubelen
De 3e regel is dat ik deze award door moet geven aan 9 anderen. Maar ik ben hem bij heel veel van mijn favoriete bloggers al tegengekomen. Dus wil ik bij deze mijn award doorgeven aan alle volgers/bezoekers van mijn blog! Neem hem maar gezellig mee!

xxx Margreet

Reacties

Populaire posts van deze blog

Fractured card